divendres, 18 de desembre de 2009

comunicació 26 de novembre

Aquest dia, a classe de Comunicació oral, escrita i digital, hem començant fent unes quantes recitacions. D'un en un, anaven sortint cadascun dels meus companys, uns recitaven un poema, d'altres explicaven un conte, d'altres feien un monòlog o recitaven una llegenda.

Despres, un cop han recitat les 15 persones que estaven previstes per avui, un grup de 10 persones ens han exposat el seu debat. Un grup estava posicionat en el SI i l'altre en el NO. La veritat es que tots dos grups han sapigut defensar molt bé la seva part.
un cop finalitzada cada recitació, cal que cada persona de manera individual, s'autoavaluï, per tal de tenir una orientació podem seguir la pauta següent.


AUTOAVALUACIÓ RECITACIÓ

Alumne:

Alguns aspectes a tenir en compte per poder fer l’autoavaluació de la recitació:
Elecció del text


Expressió oral


Mirada


Veu


Postura


Gesticulació


Control dels nervis


Altres




Com que només ha pogut exposar un sol grup de debat, i ens ha quedat una estona lliure, hem pogut fer un repas als blogs.
Tots junts, hem entrat a un blog d'un company de classe (el qual ens ha donat permis per entrar) i hem estat observant tot allò que havia escrit sobre l'assignatura de COED.

M'he adonat, que potser, per tal que les meves entrades siguin una mica mes interesants, cal que no hi hagi tanta lletra i sigui una mica mes dinàmic.
no creieu??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada