divendres, 25 de setembre del 2009

Les noves Tecnologies i Jo!!!!!

Bé doncs aqui estic explicant una mica de amb la tecnologia.
jo recordo haver començat a toca i manejar el ordinadors quan anava a 4t de primaria axi que crec que seria cap a l'any.... 1996 (uf! quant de temps), aleshores eres unes grans maquines quadrades, quan els engegabes, sortia la pantalla en negre i tenia que ficar una serie de codi o de seriació per tal de poder entrar al programa i poder fer les activitats que indicava el mestr@, al cap dels anys em vaig enterar que el programa amb el que treballavem en el 96 es dei MS-DOS.
Fins el 2000 aproximadament, la meva experiencia amb ordinadors no era mes que la poca que podia teni de les hores d'informatica a l'escola, tot i que ja s'estava "posant de moda" i es tenia que començar a estregar tot en ordinador.
cap el 2000 o 2001, vaig tenir el primer ordinador a casa, la veritat es que he avançat moltissim desde aleshores, tot i que soc una mica patata si hem treuen dels programes que utilitzo de forma habitual.
Respecte als movils i altres eines de la nova tecnologia... bueno no ho porto malament, el mobil, les camares digitals, els televisors,... haig de dir que per norma generals els acostumo a dominar bastant.... tot i que hi han vegaddes que s'em resisteixen... jeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada